Camping in Chvalsiny! - Reisverslag uit Chvalšiny, Tsjechische Republiek van Marte - WaarBenJij.nu Camping in Chvalsiny! - Reisverslag uit Chvalšiny, Tsjechische Republiek van Marte - WaarBenJij.nu

Camping in Chvalsiny!

Door: Marte

Blijf op de hoogte en volg Marte

24 Juli 2016 | Tsjechische Republiek, Chvalšiny

We zijn in Tsjechie! Na twee dagen filerijden in Duitsland - ik vond dat heel vervelend, ik wist op een bepaald moment niet meer hoe ik moest zitten in de auto, de rit duurde zo lang -, waren we vorige week zaterdagmiddag om een uur of 4 in Tsjechie, in het dorpje Chvalsiny, op een Nederlandse camping. We kregen een plek vlakbij de speeltuin en het meertje, leuk! We hebben de tent opgezet en zijn toen in het dorp gaan eten. We konden daar heen lopen. Gelukkig hadden ze pizza, ik weet nog niet of ik Tsjechisch eten lekker vind. Een van de obers was superaardig, en het eten was heel goedkoop en lekker!

We hebben al vanalles gedaan op de camping en in Tsjechie. Met een aantal vriendinnen heb ik veel gespeeld en gezwommen, gewoon op de camping. Op een ochtend hebben we bosbessen geplukt met een aantal andere mensen van de camping. Het was leuk, we hadden een schaal vol bosbessen bij de tent staan. Op een avond kon je je eigen pizza maken en laten bakken. We hebben ook geraft met mensen van de camping. Dat was echt heel cool! Met papa en mama zat ik in een boot met Mila, een vriendin en haar ouders. Bij het Lipnomeer hebben we over het boomkroonpad gelopen en gerodeld. Er waren twee banen, een oude en een nieuwe. Ik vond de oude het leukst omdat die het onveiligst was!

En nu zijn we al weer een dag in Praag! We hebben heel mooi weer. Meestal is het heel heet!

  • 25 Juli 2016 - 06:49

    Wendy:

    Klinkt super! Nog veel plezier in Praag.

  • 25 Juli 2016 - 10:45

    Gea Zijlstra:

    Mooi! Hier gaat alles goed, lekker weer, niet meer zo erg heet.

  • 25 Juli 2016 - 17:43

    Henk Vermeulen:

    Klinkt goed. Nog veel vakantieplezier. HenkAnneIsabelJuliet.

  • 27 Juli 2016 - 22:24

    Danielle:

    Nou Marte, je bent lekker avontuurlijk: raften op een wilde rivier, lopen over een onveilig boomkroonpad ;-)
    We wensen jou en papa en mama nog een hele fijne vakantie!
    Groetjes Danielle Hans Thomas Ivanka

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Tsjechische Republiek, Chvalšiny

Marte

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 220
Totaal aantal bezoekers 63542

Voorgaande reizen:

27 Juli 2007 - 30 Juli 2007

Al mijn reizen

Landen bezocht: