Yangshou - Karstgebergte - Reisverslag uit Guilin, China van Marte - WaarBenJij.nu Yangshou - Karstgebergte - Reisverslag uit Guilin, China van Marte - WaarBenJij.nu

Yangshou - Karstgebergte

Door: Mama

Blijf op de hoogte en volg Marte

25 Augustus 2015 | China, Guilin

Een heleboel dagen geleden gingen we naar een heel leuk hotel in een plaats in heel bijzondere bergen. Het hotel lag aan een rivier en had ook een zwembad. Mijn nichtjes Isabel en Juliet kwamen daar ook. Dat was heel gezellig! We hebben heel veel dingen gedaan, zoals raften op een vlot op de rivier met iemand die de raft bestuurde, naar een modderbad en een warm bad, hot springs, en we zijn ook naar een lichtshow geweest. Ik dacht dat het een soort China Lights was, maar dat was niet zo en daarom vond ik het niet zo leuk.

Het wandelen in de omgeving was heel warm. Papa en mama en tante Anne hebben heel ver gewandeld en wij gingen met oom Henk en met de gids eerder terug naar het hotel. Dat was leuk, want we gingen eerst met een raft over de rivier en toen met een tuktuk terug naar het hotel. Het allerleukste van het hotel vond ik het zwembad. We hebben heel veel gezwommen, ook met andere kinderen in het hotel. We deden Marco Polo, een soort blindemannetje. Het eten en drinken was er ook lekker. Je kon er Chinees eten, en ook ons eten krijgen. Ik heb dus Chinees gegeten, en ook een cheeseburger met frietjes en een sandwich.

De bergen hadden soms heel grappige vormen. Mama en tante Anne zijn een berg opgelopen die de Maanberg heette, omdat er een gat in zat dat op de maan leek. Er was ook een berg die leek op een konijn en eentje die leek op een kameel. We gingen heel laat in de avond met het vliegtuig naar de volgende plaats. Het vliegtuig had vertraging en we kwamen dus midden in de nacht pas aan. Ik was toen heel moe.

Tot het volgende verhaal,
dikke knuffel,
Marte

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marte

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 545
Totaal aantal bezoekers 63561

Voorgaande reizen:

27 Juli 2007 - 30 Juli 2007

Al mijn reizen

Landen bezocht: