Welkom op Martes reissite! - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Marte - WaarBenJij.nu Welkom op Martes reissite! - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Marte - WaarBenJij.nu

Welkom op Martes reissite!

19 April 2007 | Nederland, Utrecht

Op marteopreis.waarbenjij.nu doet mijn mama verslag van al mijn reizen.

Mijn papa en mama hebben elkaar tijdens een rondreis door een land ver weg ontmoet. Mijn mama was de reisbegeleider en mijn papa zat in het gezelschap! Samen hebben ze daarna nog een aantal trips naar allerlei bestemmingen gemaakt, en het reizen moet ook mij dus wel in het bloed zitten. Voorlopig maak ik nog ‘kleine reisjes voor kleine meisjes’, maar wie weet gaan papa, mama en ik over een tijdje wel langer en verder weg.

Als je het op de voet volgen wilt, laat dan je mailadres hiernaast achter. Je ontvangt zo vanzelf een berichtje als ik weer een reis(je) gemaakt heb.

Dikke kus, Marte

• 21 Augustus 2007 - 19:52

Tante Anne:

Dag Marte

wat stoer zeg dat jij al je eigen reissite hebt! Floortje Dessing in de dop of liever Robinson C? Ik ben reuze benieuwd naar al je avonturen de komende jaren en zal je op de voet volgen: je staat al in mijn favorieten. Spannend...