Voor Tim - Reisverslag uit Kigali, Rwanda van Marte - WaarBenJij.nu Voor Tim - Reisverslag uit Kigali, Rwanda van Marte - WaarBenJij.nu

Voor Tim

Door: Mama

Blijf op de hoogte en volg Marte

14 Juli 2011 | Rwanda, Kigali

Marte: ‘Mam, maak je een foto van mij? Die is voor Tim!’ ‘Pap, maak je een mooie foto van mij? Die is ook voor Tim!’ Mama: ‘Wil je de foto’s ook uitprinten, Marte?’ Marte: ‘Wat is dat, uitprinten?’ Mama: Dat is de foto’s op papier, zodat je ze kunt ophangen, en aan opa en oma uit Echt en aan oma in Kampen kunt geven.’ Marte: ‘En aan Tim! Ja, ik wil ze uitprinten, en dan neem ik ze in Nederland mee naar school en als we dan gaan buitenspelen, dan geef ik ze aan Tim.’Mama: ’En hoeveel foto’s zullen we dan uitprinten? Ik vind 2 wel een mooi aantal.’ Marte: ‘4’. Mama: ‘Oké, dan doen we 3. Dan mag je die 3 aan Tim geven.’ Marte: ‘ Okeeeeee!’Mama: ’En dan zetten we alle foto’s eerst op de computer, en dan zoeken we de 3 mooiste eruit om te printen.’ Marte: ‘Oké.’

Mama: ‘Marte, denk je nog wel eens aan Tim hier in Afrika?’ Marte: ‘Ja.’ Mama: ‘En wat denk je dan?’ Marte haalt de schouders op en zegt: ‘Gewoon’.

N.B. van mama: Tim zit ook op de Dacosta School, in een andere kleutergroep.

• 14 Juli 2011 - 17:45

Arend:

Hee Marte, das leuk om straks e fotoos aan Tim te laten zien he! Je staat er heel goed op.
    kus van arend