Voor Tim - Reisverslag uit Kigali, Rwanda van Marte - WaarBenJij.nu Voor Tim - Reisverslag uit Kigali, Rwanda van Marte - WaarBenJij.nu

Voor Tim

Door: Mama

Blijf op de hoogte en volg Marte

14 Juli 2011 | Rwanda, Kigali

Marte: ‘Mam, maak je een foto van mij? Die is voor Tim!’ ‘Pap, maak je een mooie foto van mij? Die is ook voor Tim!’ Mama: ‘Wil je de foto’s ook uitprinten, Marte?’ Marte: ‘Wat is dat, uitprinten?’ Mama: Dat is de foto’s op papier, zodat je ze kunt ophangen, en aan opa en oma uit Echt en aan oma in Kampen kunt geven.’ Marte: ‘En aan Tim! Ja, ik wil ze uitprinten, en dan neem ik ze in Nederland mee naar school en als we dan gaan buitenspelen, dan geef ik ze aan Tim.’Mama: ’En hoeveel foto’s zullen we dan uitprinten? Ik vind 2 wel een mooi aantal.’ Marte: ‘4’. Mama: ‘Oké, dan doen we 3. Dan mag je die 3 aan Tim geven.’ Marte: ‘ Okeeeeee!’Mama: ’En dan zetten we alle foto’s eerst op de computer, en dan zoeken we de 3 mooiste eruit om te printen.’ Marte: ‘Oké.’

Mama: ‘Marte, denk je nog wel eens aan Tim hier in Afrika?’ Marte: ‘Ja.’ Mama: ‘En wat denk je dan?’ Marte haalt de schouders op en zegt: ‘Gewoon’.

N.B. van mama: Tim zit ook op de Dacosta School, in een andere kleutergroep.

  • 14 Juli 2011 - 17:45

    Arend:

    Hee Marte, das leuk om straks e fotoos aan Tim te laten zien he! Je staat er heel goed op.
    kus van arend

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marte

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 155
Totaal aantal bezoekers 63706

Voorgaande reizen:

27 Juli 2007 - 30 Juli 2007

Al mijn reizen

Landen bezocht: