Daar is de zon! - Reisverslag uit Jokkmokk, Zweden van Marte - WaarBenJij.nu Daar is de zon! - Reisverslag uit Jokkmokk, Zweden van Marte - WaarBenJij.nu

Daar is de zon!

Door: Mama

Blijf op de hoogte en volg Marte

21 Juni 2010 | Zweden, Jokkmokk

Eindelijk schijnt de zon weer, hoera! Het heeft heel veel geregend, alles was heel nat en er lagen overal plassen op de weg en de stoep. Toen we bij het huisje naar de koeien en de kalfjes en de schapen en de lammetjes gingen kijken, zakten de koeien met hun poten heel diep in de modder in de wei, 'och wat zielig!' De kalfjes zaten gelukkig in hun stal, en zij hebben aan mijn jas gelikt, haha! Vandaag regent het gelukkig niet meer, en straks gaan we lekker naar een speeltuin. En daarna mag ik in het huisje weer naar een kínderprogramma kijken, dat vind ik heel erg leuk!

Daag,
Marte

• 22 Juni 2010 - 09:35

Mira:

Hallo Bert, Marte en Wilma! Hier zijn de regens ook begonnen hoor en de ossen en waterbuffels (ook paardjes) zakken met hun hoeven weg als ze de karren over de weg trekken. Zielig. Wij zijn wel blij want het is lekker afgekoeld. Kika en Joel zijn je nog niet vergeten Marte. Okke wel, hoewel hij nog weleens bonkt.

Dag, Mira