Een nieuwe hobby! - Reisverslag uit Kampala, Oeganda van Marte - WaarBenJij.nu Een nieuwe hobby! - Reisverslag uit Kampala, Oeganda van Marte - WaarBenJij.nu

Een nieuwe hobby!

Door: Mama

Blijf op de hoogte en volg Marte

30 December 2011 | Oeganda, Kampala

Papa en mama hadden beloofd dat ik vanmiddag nog een keertje mocht zwemmen als ik meeging naar het museum van Kampala. Vanochtend heb ik al met papa gezwommen, en toen was het heel mooi zonnig weer. Ik houd niet zo van museums, maar papa en mama wel, en daarom moest ik mee vandaag. Daarna gingen we nog ergens heen, waar koningen begraven waren, heel saai, en toen gingen we nog lunchen en werd ik gekrabd door een poes. We waren pas best laat weer in het hotel. Onderweg terug ging het regenen en nu regent het nog steeds de hele tijd, met onweer ook, en mama zegt dat te gevaarlijk is om nu te zwemmen. Ik vind het wel jammer dat ik niet mag zwemmen, maar nu mag ik naar de televisie kijken, en dat is eigenlijk ook heel leuk. Mama zet alle foto's die ik gemaakt heb op mijn website.

Ik vind het heel leuk om foto's te maken. Van papa mag ik zijn camera nog niet gebruiken, maar die van mama mag wel. Ik ben benieuwd of jullie mijn foto's mooi vinden. Ik vind het het leukst om foto's te maken van dingen die ik mooi vind.

Liefs uit een nat Kampala,
Marte

  • 31 December 2011 - 06:39

    Ginette:

    Je maakt prachtige foto's Marte! Vooral die van de bloemen vid ik er mooi.
    Gaan jullie ook O&N vieren in Uganda?
    De beste wensen voor 2012, van Joop, Ginette, Gwen en Fei

  • 31 December 2011 - 12:07

    Nathalie En Roel:

    Hoi Marte,
    mooie foto's hoor! leuk om te zien zien hoe jij naar de wereld kijkt.
    doe je de groeten aan papa en mama?
    en alvast de beste wensen voor 2012!

    xx, roel en nathalie

  • 24 Januari 2012 - 21:30

    Arend:

    Hee Marte, ik zie de foto"s nu pas, mooi hoor! Ben je nu ook weer foto"s in Nederland aan het maken?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marte

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 165
Totaal aantal bezoekers 63681

Voorgaande reizen:

27 Juli 2007 - 30 Juli 2007

Al mijn reizen

Landen bezocht: