Tot ziens Rwanda! - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Marte - WaarBenJij.nu Tot ziens Rwanda! - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Marte - WaarBenJij.nu

Tot ziens Rwanda!

Door: Mama

Blijf op de hoogte en volg Marte

24 Januari 2012 | Nederland, Utrecht

En nu zijn we al weer thuis in Nederland! En het is heel leuk hier: mijn kamer, mijn school, mijn bso, mijn vriendinnetjes, de turnles, gewoon spelen, allemaal leuk! Na de eerste dagen op school was ik wel een beetje verdrietig en dan moest ik zomaar ineens huilen. 'Dat komt omdat je eigenlijk weer een beetje moet wennen, Marte, daar word je moe van', zei mama, maar dat vond ik niet. Ik ben namelijk nooit moe!

Na onze vakantie in Oeganda zijn we nog een weekje in Kigali geweest, en hebben mama en ik bijna elke dag gezwommen. Met mama heb ik een heleboel dingen voor het laatst gedaan, en mama zei dat ook aldoor. Soms wel een beetje vaak vond ik ... en dan zei mama dat ze dat wel wist en dat ze het niet meer zou doen. Maar dan deed ze het tóch weer?! We zijn ook nog een keer naar het superleuke hotel aan het Kivumeer geweest, em ik mocht toen mijn nieuwe jurk aan. Het was heel leuk, de dansers waren er ook, en papa en ik hebben lekker gezwommen in het meer! Mama vond het te koud!

Op onze laatste dag in Kigali hebben we eerst gezwommen bij het Palisse Hotel vlakbij papa's huis; toen het ging regenen hebben papa en ik gezwommen met een paraplu op! Dat is heel grappig, he? Daarna hebben we geluncht bij het allerleukste restaurant van Rwanda, Sole Luna! Ik nam het buffet, en papa nam pizza en mama vis. Toen we weer thuiskwamen heb ik nog even met Alan gespeeld, en toen gingen we met de taxi naar het vliegveld. We hadden heel veel koffers bij ons, met allemaal spullen van papa ook. En dat is dan eigenlijk het allerleukste van Nederland weer: papa is er ook! Papa is niet meer in Afrika, hij woont weer gewoon bij mij en mama in Utrecht. En dat vind ik heel leuk!!

Tot het volgende reisavontuur, ik denk in een ander land! Dikke kus van Marte

  • 24 Januari 2012 - 20:35

    Nelly Trapman:

    Hoi Marthe en Wilma, wat een fantastische foto met die paraplu. Leuk om jullie verhalen te lezen. Tot ziens in Utrecht! :)

  • 24 Januari 2012 - 21:24

    Jan En Arend:

    Hee Marte, welkom terug enne.....geniaal, zwemmen in de regen! echt zo'n Lambik actie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marte

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 295
Totaal aantal bezoekers 63698

Voorgaande reizen:

27 Juli 2007 - 30 Juli 2007

Al mijn reizen

Landen bezocht: