Queen of the (dead!) cockroaches - Reisverslag uit Kigali, Rwanda van Marte - WaarBenJij.nu Queen of the (dead!) cockroaches - Reisverslag uit Kigali, Rwanda van Marte - WaarBenJij.nu

Queen of the (dead!) cockroaches

Door: Mama

Blijf op de hoogte en volg Marte

08 Augustus 2011 | Rwanda, Kigali

We zijn weer terug van de vakantie. Na het Kivumeer zijn we nog naar een andere stad geweest en daar hebben we heel veel souvenirtjes en cadeautjes gekocht. Voor al mijn vriendinnetjes in Nederland die jarig geweest zijn geweest heb ik leuke poppetjes uitgezocht, en ik mocht ook iets voor mezelf kopen. Ik vond de poppetjes ook leuk, en een mandje dat ik op m’n hoofd kan zetten. En toen gingen we weer naar ons huis in Kigali. Eerst gingen we over een heel hobbelige weg, maar die vonden papa en mama te slecht, en toen gingen we weer terug en gingen we over een betere weg. Ik kon zelfs slapen in de auto, zo goed was de weg!

In ons huis in Kigali moesten we wel veel kakkerlakken opruimen, er lagen er heel veel op hun rug overal. Mama vindt kakkerlakken eng, papa niet, dus ik heb het samen met papa gedaan. De meeste kakkerlakken lagen in de kamer van Guillaume en de badkamer van Johan. We hebben er 61 opgeruimd! En vandaag met mama heb ik nog weer een heleboel opgeruimd, en waren toch weer nieuwe binnengekomen vannacht! Mama doet het met de bezem, dan zijn ze niet zo dichtbij haar; ik doe ze daarna op het stoffer en blik en zo in de prullenbak. De 8 kakkerlakken in de badkamer van Johan mag papa vanavond doen; dat zijn me er echt te veel!

Liefs, Marte

  • 09 Augustus 2011 - 09:13

    Isabel Vermeulen:

    Hallo Marte,

    Wat een spannende dingen maak jij allemaal mee in Afrika! Kom je zondag met je mama naar Delft dan vier ik mijn verjaardag.

    Liefs,

    Isabel

  • 09 Augustus 2011 - 09:33

    Nelly Trapman:

    Hoi Marte en Wilma,
    Wat een spannende dingen beleven jullie! Heel erg leuk om te lezen. Goede terugreis!
    Nelly

  • 09 Augustus 2011 - 22:12

    Wendy:

    Sjonge Marte, wat enorm stoer. Ik moet al griezelen als ik aan die beesten denk!

  • 11 Augustus 2011 - 21:33

    Joop:

    Hallo Marte
    Ben je nu weer in Nederland? Saai he. Wij zijn gewoon naar het meer van Annecy geweest. Dat is wel minder spannend dan het Kivumeer. Wat ben je trouwens al groot geworden.
    Groeten van Joop, Ginette, Gwen en Fei

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marte

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 228
Totaal aantal bezoekers 63684

Voorgaande reizen:

27 Juli 2007 - 30 Juli 2007

Al mijn reizen

Landen bezocht: