Hong Kong - Reisverslag uit Hong Kong, Hong Kong van Marte - WaarBenJij.nu Hong Kong - Reisverslag uit Hong Kong, Hong Kong van Marte - WaarBenJij.nu

Hong Kong

Door: Mama

Blijf op de hoogte en volg Marte

01 Augustus 2015 | Hong Kong, Hong Kong

We zijn in China! Een paar dagen geleden zijn we met het vliegtuig naar Hong Kong gevlogen, een hele nacht. Ik heb eerst naar een paar films gekeken: Big Hero 6, Nemo, Heksen bestaan niet, en ik heb een paar spelletjes gedaan. Toen moest ik gaan slapen van mama, maar dat lukte niet, want ik kan niet zittend slapen. Toen mocht ik nog weer televisie kijken;-)

Het hotel in Hong Kong is heel leuk. Ik heb een mooi bed waar ik al mijn knuffels op heb gezet. Toen we in Hong Kong kwamen, kreeg ik gewoon een knuffel daar, zomaar. Papa en mama kregen een mok voor de koffie. Ik noem mijn knuffel Hartediefje. En die staat ook op mijn bed. We zijn naar een hoge berg geweest in Hong Kong, met een schuine tram, en daar had je heel mooi uitzicht over de gebouwen en het water. 's Avonds waren die heel mooi verlicht. We gaan aldoor met de metro, en dat vind ik leuk. Ik weet al hoe je kaartjes moet kopen en hoe je daarmee door de hekjes moet lopen. En bij de metro heb je ook heel lange rolbanden.

Gisteren zijn we naar het strand geweest. De zee was lekker warm, maar het zand was wel wat hard. Mama had voor mij een kokosnoot gekocht om te drinken, maar die vond ik niet zo lekker. En vandaag zijn we naar Disneyland geweest. Dat vond ik het allerleukste van Hong Kong. We gingen de hele dag, en aan het eind was een optocht met alle figuren van Disney erin, heel mooi verlicht en met dansers enzo. En we begonnen in Disneyland met een voorstelling van de Leeuwenkoning.

En morgen gaan we verder op reis en zien we Isabel en Juliet en tante Anne en oom Henk.

Dikke kus, Marte

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marte

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 250
Totaal aantal bezoekers 63564

Voorgaande reizen:

27 Juli 2007 - 30 Juli 2007

Al mijn reizen

Landen bezocht: