Weer thuis in Nederland - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Marte - WaarBenJij.nu Weer thuis in Nederland - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Marte - WaarBenJij.nu

Weer thuis in Nederland

Door: Mama

Blijf op de hoogte en volg Marte

19 Augustus 2011 | Nederland, Utrecht

En nu zijn we al weer een week terug in Nederland! We hebben na de vakantie in Rwanda nog lekker een paar daagjes gezwommen, gespeeld, opgeruimd, geshopt, getekend, gekleurd, én gestoeid met papa! Ik kwam per ongeluk met mijn voet in papa's oog en toen kon papa niets meer zien, oei! Gelukkig was er een dokter in Kigali die papa's oog weer beter kon maken, en nu is papa nog maar een klein beetje ziek. Sorry papa, ik zal het nooit meer doen!!

Ik ga al weer naar school, naar de Dacosta, en ook naar de BSO. Als ik eenmaal op school ben, vind ik het allemaal wel leuk; 's ochtends nog niet echt, dan wil ik eigenlijk liever bij mama blijven. Mama zegt dat ik nog even moet wennen; aan de nieuwe Apengroep waar ik nu in zit, en aan het vroege opstaan, en aan de BSO. Ik heb al een keertje weer met Isabela gespeeld, en dat was heel leuk. Wat ik ook heel leuk vind, is dat Tim ook op mijn BSO zit. Maar ik mis mijn vriendjes uit Kigali ook hoor! Bye Daniel and Theo! The doll you gave me as a gift is sitting on my bed; I look at it every night and remember you! See you in Utrecht!

Liefs van Marte uit Utrecht

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marte

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 149
Totaal aantal bezoekers 63553

Voorgaande reizen:

27 Juli 2007 - 30 Juli 2007

Al mijn reizen

Landen bezocht: