Obs, lekande barn! (Let op, spelende kinderen!) - Reisverslag uit Byske, Zweden van Marte - WaarBenJij.nu Obs, lekande barn! (Let op, spelende kinderen!) - Reisverslag uit Byske, Zweden van Marte - WaarBenJij.nu

Obs, lekande barn! (Let op, spelende kinderen!)

Door: Mama

Blijf op de hoogte en volg Marte

24 Juni 2010 | Zweden, Byske

Ik vind Zweden heel leuk voor de vakantie, want ze hebben op heel veel plekken kinderhoekjes. Met papa en mama ben ik bij een heel grote fabriek geweest waar water doorheen ging, en toen ik niet mee mocht naar beneden omdat de helm te groot was voor mij, mochten mama en ik naar het kinderhoekje. Daar kon ik kleuren, snoepjes eten en het piratenspel doen, met zwaarden en een piraat. Toen papa klaar was met beneden, wilde ik eigenlijk nog niet weg.
Als we naar een restaurant gaan is het vaak wel even zoeken, maar overal is wel iets voor kinderen te vinden. Gisteren was het kinderhoekje een grote rode mand met allerlei speelgod erin. Met Lina, een meisje dat ook in het restaurant was, heb ik lekker in de zon op het terras en de stoep gespeeld. Toen we weer weg gingen was ik heel vies van het spelen; er zat allemaal plakspul op mij. 'Dat is hars, een soort plaksel dat uit het hout van het terras komt', zei mama. Ze keek er niet zo blij bij!
Ook in alle kerken waar we heen gaan zijn kinderhoekjes. Sommige zijn zo groot als een hele grote kamer, die zijn echt heel leuk. Ik heb al een keertje een Noachpuzzel gedaan, en gekleurd. Maar we zijn ook in een kerk geweest waar alleen maar 1 klein koffertje met lieveheersbeestjes erop stond, met allemaal boekjes erin, en poezen met mandjes. Ik vind de kinderhoekjes zo leuk: 'Er zijn geen grote-mensen-hoekjes in de kerk, jammer he, papa?'

Liefs,
Marte

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marte

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 134
Totaal aantal bezoekers 63545

Voorgaande reizen:

27 Juli 2007 - 30 Juli 2007

Al mijn reizen

Landen bezocht: