Weekendje Noord-Duitsland - Reisverslag uit Dwergte, Duitsland van Marte - WaarBenJij.nu Weekendje Noord-Duitsland - Reisverslag uit Dwergte, Duitsland van Marte - WaarBenJij.nu

Weekendje Noord-Duitsland

Door: Mama

Blijf op de hoogte en volg Marte

20 November 2007 | Duitsland, Dwergte

Rond mama's verjaardag gaan we een lang weekend naar vakantiepark Dwergter Sand, bij Emmen over de grens. We hebben een zeer royaal nieuw huisje, en ik slaap in mijn eigen slaapkamer in een prachtig bed.

We zijn behoorlijk actief dit weekend. Zo gaan we twee keer wandelen. 't Is best fris, maar ik ben goed aangekleed, en pas tegen het einde van de wandeltochten worden m'n voetjes en handjes een beetje te koud, waardoor ik even moet huilen. Verder gaan we elke dag zwemmen, eerst in het peuterbadje en dan in het grote zwembad. Het kan mij niet lang genoeg duren!

Op zaterdagavond gourmetten papa en mama in het huisje, en ik krijg ook vanalles toegeschoven. Interessant hoor, zo uit de pan eten!

En op de warme vloer van het huisje krijg ik ineens het idee om te gaan zitten. Ik probeer 't een paar keer, duw mezelf eerst nog omhoog tegen de muur, maar doe het al gauw zonder verder hulpmiddel. Papa en mama zijn apetrots, dus ik klap maar in mijn handen!

Veel te snel is het weer maandag, en gaan we weer naar huis.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marte

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 177
Totaal aantal bezoekers 63546

Voorgaande reizen:

27 Juli 2007 - 30 Juli 2007

Al mijn reizen

Landen bezocht: