La douce France - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Marte - WaarBenJij.nu La douce France - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Marte - WaarBenJij.nu

La douce France

Door: Mama

Blijf op de hoogte en volg Marte

03 Augustus 2007 | Frankrijk, Parijs

Op een dan weer zonnige, dan weer regenachtige vrijdagmiddag eind juli rijden we naar Frankrijk, naar vrienden van papa en mama. Tijdens een van de stops bij een pompstation krijg ik van een serveerster een 'kit-bébé', een oranje rugzakje met luiers, drankjes en potjes eten erin. Vooral de zwemluier is welkom, die had ik nog niet. 't Is best ver naar Normandië, pas laat in de avond komen we aan. Ik mag bij papa en mama in een campingbedje slapen dat al klaar staat, nog even wat drinken en een schone luier aan, en ik vertrek heerlijk naar dromenland.

De volgende dagen zitten we in de tuin - ik vaak op m'n mooie boxkleed -, wandelen we in de prachtige landelijke omgeving - ik in de buikdrager bij papa -, bezoeken we Château Vendeuvre met prachtige tuin en permanente tentoonstelling van miniatuurmeubeltjes, en gaan we een middag naar het gezellige kuststadje Honfleur, waar iedereen lekker aan de 'moules et frites' gaat. 'Heerlijk', zegt mama. Ik wacht de borst met dit nieuwe smaakje wel even af ...

Mijn grote vriendinnen Véronique en Daphne zorgen uitstekend voor mij: ik krijg een speeltje of word gewiegd als ik huil, mijn mondje wordt afgeveegd als ik spuug, en ik krijg veel bananenfruithapjes, om echt te leren eten! Hond Kelbi vind ik 'bere-interessant', ik ben nog nooit in een huis geweest waar een hond is. Af en toe heb ik wel erge last van mijn eerste doorkomende tandje, maar gelukkig wil iedereen me wel troosten!

Op dinsdagochtend gaan we al weer terug naar huis. Jammer hoor, 't was erg gezellig. Tot ziens volgend jaar?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marte

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 131
Totaal aantal bezoekers 63553

Voorgaande reizen:

27 Juli 2007 - 30 Juli 2007

Al mijn reizen

Landen bezocht: